RTVV TIRA 16 MILIONS MÉS AL FEM. NOMÉS EN FÒRMULA 1 JA EN PORTEM 40

El Comité d’Empresa ha denunciat hui  un nou escàndol de la tropa d’ineptes i irresponsables que habiten o han habitat al palau de la Generalitat i la huitena planta del CPP Burjassot. En un comunicat informa que RTVV ha pagat 16 milions d’euros més a Imagina (l’antiga Mediapró) per les temporades de Formula 1 que no va emetre Canal 9. Amb estos 16 milions, Canal 9 ha pagat en total prop de 40 milions per la F1, més que els costos laborals per a tot 2014 que havia plantejat el Comité d’Empresa

camps-rita-ferrariRTVV ha fet efectiu el pagament de 16 milions d’euros a Imagina Media, l’empresa que ara engloba l’antiga Mediapró, després de perdre el juí per deixar d’emetre les carreres del Mundial de Fórmula 1 de 2012 i 2013.

 El vicepresident de la Generalitat, José Ciscar, va plantejar en febrer de 2012 la decisió de suspendre l’emissió com una mesura d’estalvi per a les arques públiques, però finalment, les condicions perjudicials per a RTVV que havia signat l’exdirector Pedro García han acabat disparant els costos.

 La quantitat final pagada, inclou, a més dels prop d’11 milions d’euros que reclamava Mediapro, més d’un milió i mig d’interessos i 3 milions de costos processals. Estes quantitats no inclouen, els costos que per a RTVV ha tingut tot el procés judicial en el qual s’han pagat honoraris a advocats de Londres, on es gestionaven els drets amb Bernie Ecclestone.

 El Comité d’Empresa de RTVV considera un escàndol que la Generalitat haja decidit tancar Canal 9 i Ràdio 9 davant d’una sentència adversa per haver vulnerat drets dels treballadors i, en canvi, no haja pres cap mesura contra els directius que han gestionat l’empresa de manera corrupta i han malbaratat els diners de tots els valencians.

 En total, gràcies al contracte signat per Pedro García, RTVV haurà pagat prop de 40 milions d’euros pels drets de la Fòrmula 1, molt més dels costos laborals de tota la plantilla per a 2014  plantejats per este comité i que la Generalitat no va voler assumir.

 Els diners de RTVV no se n’han anat pels costos laborals i xifres com estes ho demostren. Això hauria de fer reconsiderar la decisió del tancament al president de la Generalitat, Alberto Fabra, i tornar a donar el servei de radiotelevisió pública a tots els valencians.

ALS AMICS DE JARABA MAI NO ELS FALTA UN UN BON PLAT D’ARRÒS

RTVV no té diners per als treballadors però als amics mai no els falta un bon plat d’arròs. La Intersindical ha demanat a Jaraba que explique si és cert que el locutor Víctor Seara va cobrar 230.000 euros entre el 2010 i el 2012 per locutar -en castellà- les retransmisions de la Fòrmula 1. Volem que ens confirme esta informació i que ens concrete en concepte de què va cobrar eixa quantitat, a través de quina empresa la va facturar, si l’afortunat locutor va continuar cobrant després d’acabar la Fòrmula 1, quan ha acabat la seua relació laboral amb l’empresa, quants contractes ha tingut i qui els ha firmat.

El que no li hem preguntat a Jaraba és si Seara ha tornat el xandall de Canal 9, però segur que també se l’ha endut. En conill ja sabem que no se n’ha anat.

Des de la Intersindical considerem una vergonya i un insult als treballadors que es produisquen este tipus de fets quan l’empresa està a punt de tirar 1.200 treballadors al carrer.

Agost 2017
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« gen.    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
%d bloggers like this: